بهراد بهراد ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

جیرجیرک بازیگوش

عااااشششققتمم.....

1391/9/16 18:48
نویسنده : مامان زهرا
274 بازدید
اشتراک گذاری

عاشق مست شدن بعد از شیر خوردنتم طلا.بغل

عاشق حرص خوردنتم طلا.سبز

عاشق جیغ زدناتم طلا.خنده

عاشق قهقهه زدناتم خوش خنده مامان.قهقهه

عاشق زیرچشمی نگاه کردناتم طلا.خجالت

عاشق سیبیلاتم مرد کوچیک سیبیلوی من.تعجب

عاشق انگشت به گوشه دهن بردنتم طلا.خیال باطل

عاشق دست وپا زدنتم وقتی خیلی خوشحالی جیگرطلای من.تشویق

عاشق خیره شدن و دقت کردناتم طلای من.چشمک

عاشق اینم که مامانی رو خوب میشناسی و وقتی بغل یه نفر دیگه میری دنبالم میگردی و خودت مینندازی بغلم عشقم.

عاشق اینم که وقتی از خواب میپری و گریه میکنی تا میام پیشت دستت میندازی گردنم و با خیال راحت دوباره میخوابی.

عاشق اینم که وقتی از چیزی میترسی سریع خودت به طرفم میکشونی تا بغلت میکنم احساس آرامش میکنی بی پناه من.

عاشق نشسته رفتنتم به سرعت باد تو چند ثانیه چند متر راه میری به شرط اینکه دنبال یه چیز جذاب باشی عشقم.

عاشقتم وقتی دو تا پاهات با هم همزمان دورانی رو هوا میچرخونی ورزشکار مامان.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)